ابزار رایگان وبلاگ

درخشش "بازی تاج و تخت" و "فارگو" در امی ۲۰۱۴
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

هیات داوران شصت و ششمین دوره جوایز تلویونی امی، نامزدهای سال ۲۰۱۴ این جایزه را معرفی کردند. سریال تلویونی "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) در ۱۹ رشته نامزد شده است.

فصل اول این سریال پر بیننده آمریکا که محصول شبکه اچ‌بی‌او (HBO) است آوریل سال ۲۰۱۱ پخش شد. تاکنون ۴ فصل از این سریال تهیه شده و قرار است دو فصل دیگر نیز به آن افزوده شود.

اولین فصل "بازی تاج و تخت" در سال ۲۰۱۱ برای ۱۳ جایزه امی نامزد شده بود. این فصل ، دو جایزه بازیگر "مکمل فوق‌العاده در مجموعه درام" و "طراحی تیتراژ فوق‌العاده" را دریافت کرد.

فصل دوم سریال در سال ۲۰۱۲ نیز توانست ۶ جایزه در بخش هنرهای خلاقه جایزه امی به‌دست بیاورد. در سال ۲۰۱۳ نیز مجموعه "بازی تاج و تخت" دو جایزه بخش "هنر خلاق امی" را برای جلوه‌های ویژه و گریم به دست آورد.

دیگر مجموعه موفق امسال که بیشترین تعداد نامزدی جوایز را به خود اختصاص داده سریال تلویزیونی "فارگو" است که در ۱۸ بخش رقابت می‌کند.

فارگو یک مجموعه کمدی سیاه-درام جنایی است از روی فیلمی به همین نام ساخته برادران کوئن که در سال ۱۹۹۶ تهیه شده است. از نکته قابل توجه واقعی بودن داستان‌های این مجموعه است. نمایش رسمی قسمت اول از فصل اول این سریال آوریل ۲۰۱۴ آغاز شده و تاکنون۱۰ قسمت آن پخش شده است.

در بخش بهترین سریال کمدی، مجموعه "خانواده مدرن" برای پنجمین سال متوالی نامزد دریافت این جایزه شده است. این سریال، در چهار سال گذشته این جایزه را کسب کرده است.

شش سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، خانه پوشالی (House Of Cards)، برکینگ بد (Breaking Bad)، مردان دیوانه (Mad men)، داون تاون ابی ( Downton Abbey) و کارآگاه واقعی ( True Detective) نیز نامزدهای بهترین سریال درام هستند.

فیلم‌های داستانی شرلوک: قول آخرش، کشتن کندی، برتون و تیلور، قلب عادی، سفر به بانتیفول و بازگشت به صفر، نامزد جایزه بهترین فیلم داستانی تلویزیونی امی ۲۰۱۴ شده‌اند.

نام برندگان جوایز تلویزیونی ۲۰۱۴ امی روز ۲۵ اوت در لس‌آنجلس اعلام خواهند شد.

dw



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان