جندی شاپور (البرز)

علمی فرهنگی

 

 

 

 

Volcano Year Deaths Major cause of deaths
Tambora, Indonesia 1815 92,000 Starvation
Krakatau, Indonesia 1883 36,417 Tsunami
Mount Pelee, Martinique 1902 29,025 Ash flows
Ruiz, Colombia 1985 25,000 Mudflows
Unzen, Japan 1792 14,300 Volcano collapse, tsunami
Laki, Iceland 1783 9,350 Starvation
Kelut, Indonesia 1919 5,110 Mudflows
Galunggung, Indonesia 1882 4,011 Mudflows
Vesuvius, Italy 1631 3,500 Mudflows, lava flows
Vesuvius, Italy 79 3,360 Ash flows and falls
Papandayan, Indonesia 1772 2,957 Ash flows
Lamington, Papua New Guinea 1951 2,942 Ash flows
El Chichon, Mexico 1982 2,000 Ash flows
Soufriere, St. Vincent 1902 1,680 Ash flows
Oshima, Japan 1741 1,475 Tsunami
Asama, Japan 1783 1,377 Ash flows, mudflows
Taal, Philippines 1911 1,335 Ash flows
Mayon, Philippines 1814 1,200 Mudflows
Agung, Indonesia 1963 1,184 Ash flows
Cotopaxi, Ecuador 1877 1,000 Mudflows
Pinatubo, Philippines 1991 800 Disease
Komagatake, Japan 1640 700 Tsunami
Ruiz, Colombia 1845 700 Mudflows
Hibok-Hibok, Philippines 1951 500 Ash flows

فضایی بین پندار و عمل قرار داردکه با پشتکار پیموده می شود(جبران خلیل جبران)

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:آتشفشان,مرگبار,آمار,مرگبارترین,جهان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

این هنر،هنربازیافت و تبدیل قطعات خودرو / موتور سیکلت، پیچ و چرخ دندانه دار به مجسمه های بسیار منحصر به فرد با کیفیت هنری بالااست. این آثار فراتر از حماسه هستند، و می توانند به عنوان تبلیغات و یا یک نمادچشم گیر برای مکانهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

 

گاهی بیرنگی از هر رنگی زیباتر و مفیدتر است(شاتوبریان)

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:هنر مواد بازیافتی,Recycle Art,هنری,فلزی,art, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 لیست 10 سایت برتر جهان بر اساس آخرین رنکینگ Alexa

  

ردیف نام سایت آدرس
1

Google

google.com
2

Facebook

facebook.com
3

YouTube

youtube.com
4

Yahoo

yahoo.com
5

Baidu.com

baidu.com
6

Wikipedia

wikipedia.org
7

Windows Live

live.com
8

QQ.COM

qq.com
9

Amazon.com

amazon.com
10

LinkedIn

inkedin.com

 

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:Alexa,Amazon,com,Yahoo,YouTube,Alexa Internet,Google,Facebook,Baidu,com,Wikipedia,Windows Live,QQ,COM,LinkedIn,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 - 60 درصد گرسنگان جهان را زنان تشکیل می دهند.

- 50 درصد زنان باردار در کشورهای درحال توسعه فاقد مراقبتهای مناسب برای بارداری می باشند که نتیجه آن مرگ میر  بیش از 300,000 مادر در سال است.

- از هر 6 فرزند متولد شده در کشورهای درحال توسعه یکی از کودکان دچار کمبود وزن است.

- سوتغذیه عامل اصلی مرگ بیش از یک سوم تمامی مرگهای کودکان جهان یعنی 2/6 میلیون مرگ در سال می باشد.

- یک سوم مرگ کودکان در جنوب صحرای آفریقا ناشی از گرسنگی است.

- هر 5 ثانیه یک کودک از گرسنگی می میرد.

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب: گرسنگی,مرگ و میر, کودکان,زنان,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Tyrannosaurus Rex بیشک یکی از مخوفترین و بزرگترین گوشتخوارانی است که تا کنون پا بر روی کره خاکی نهاده است.همه چیز در مورد این درنده وحشی به گونه ای طراحی شده است که با جمجمه 4فوتی (1.2متر)خود دارای حداکثر فشار خرد کننده ممکن باشد. قدرت این فشار با تخمین زده شده در فشار پایین برابر 13000نیوتن و در بالاترین فشار ممکن برابر 235000نیوتن می باشد.(می توانید با فشار آرواره های تمساح یعنی 9000نیوتن مقایسه نمایید!).این دایناسور 10 تا 12 متر طول (حدود 40فوت) و 4تا 7تن نیز وزن داشته است.

در محاوره به آن لقب پادشاه دایناسورها را داده اند .او یک غول تروپود گوشتخوار است که در اواخر دوران کرتاسه یعنی 65 تا 66 میلیون سال قبل میزیسته است.این دایناسور همچنین مشهورترین دایناسور در میان این موجودات بوده و این شهرت به این دلیل است که اولین دایناسور بزرگ گوشتخوار کشف شده بوده است و تا مدتها بر این باور بودند که اوبزرگترین در نوع خود می باشد. او همچنین مالک بزرگترین دندان مابین دایناسورها است که با نوک تیز،لبه برشی، ضخامت و قدرت آن براحتی توان خرد کردن هر استخوانی را داشته است.با وجود کشف دایناسور گوشتخوار بزرگتر، او با خصوصیات منحصر به فرد خود کماکان مرکز توجه عموم دانشمندان جهت تحقیقات علمی بیشتر است. میلیون ها سال تکامل از او یک ماشین کشتار کامل ساخته بود.او با توجه به پاهای قدرتمند خود و سرعت بالایی که داشت قادر به گرفتن هر موجودی که بعنوان غذا به آن می اندیشید ،بود.او با این پاها در محیط های باتلاقی آن دوران با سرعت حدودی 35 (50کیلومتر درساعت) مایل قادر به تعقیب شکار خود بود.در این دوران تنها موجودی که باعث ترس یک تی رکس می گردد یک تی رکس دیگر است .بنا بر شواهد و زخمهای موجود بر استخوانهای باقیمانده از این جاندار به نظر می رسد که این زخمها کار یک موجود همنوع دیگر می باشد. اولین نمونه استخوان آن در سال 1892 توسطEdward Cope کشف گردید . دومین نمونه درسال 1900 توسطBarnum Brownدستیار متصدی موزه تاریخ طبیعی آمریکادر وایومینگ یافت گردید.این موجود نمونه تغییر تفکر دانشمندان در مورد دایناسورها بر اثر یادگیری می باشد .اگر به سال 1915 بازگردیم باور دانشمندان در مورد آن این بوده که موجودی است کند و خونسرد که دم خود را در امتداد بدن بر روی زمین می کشیده است .امروزه دانشمندان مطمئن هستند که این موجود خونگرم دم را در موازات زمین نگاه داشته و براحتی توان دویدن و فعالیت را داشته است.در مقایسه با سایر گوشتخواران آن دوران مانند آلوزوروس(Allosaurus) تیرانورها دارای مغز قابل توجهی بوده اند (نه در مقایسه باپستانداران).بدلیل استفاده سنگین از دندان ها اغلب دندانها دارای نوکهای آسیب دیده و یا شکسته اند ولی برخلاف پستانداران دندانهای آنهادر تمام طول عمربطور مدام قابلیت رشد داشته است.

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:تیرانوسوروس رکس(Tyrannosaurus Rex),دایناسورها,گوشتخوار,کرتاسه ,شکارچی,تیرانوسوروس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

  - جنگ جهانی دوم مخرب ترین درگیری طول تاریخ بوده است،بیشترین خسارات به مایملک مردم و تاسیسات کشور ها،بیشترین مردم کشته شده و همچنین بیشترین تغییرات ممکن در طول تاریخ نسبت به هر جنگی را باعث شده است.

 - کشوری که بیشترین تلفات جنگ جهانی دوم را داشت کشور روسیه بود با 21 میلیون نفر کشته.

- از هر 4 سرباز آلمانی کشته شده در جنگ یک نفر در جبهه شرق کشته شده است .(جبهه روسیه)

- طی گزارشات به جای مانده در حدود 1.5 میلیون کودک جان خود را از دست دادند .از این تعداد 1.2 میلیون یهودی و هزاران نفر کولی بوده اند.

- 18 درصد از متولدین مذکر شوروی که در سال 1923 متولد شدند در طول جنگ جان خود را از دست دادند.

- نکته جالب اینکه همه جا از جنایات آلمان نازی سخن گفته می شود اما این یکی توسط ارتش سرخ شوروی انجام شده :

روسها و ارتش سرخ به چندین مورد جنایات جنگی متهم گردیدند که یکی از وحشیانه ترین موارد آن تجاوز دسته جمعی و برنامه ریزی شده آنها در آلمان و نسل کشی بوده است.(بیش از 2 میلیون زن آلمانی بین سنین 13 تا 70 سال مورد تجاوز قرار گرفتند)

-بسیاری از تاریخ دانان اعتقاد دارند که نه تنها نبرد استالینگرادخونین ترین نبرد تاریخ بوده بلکه نقطه عطفی در جنگ جهانی دوم و اروپا بوده است.(در بین سال 1942-1943 درحدود 1,600,000 نفر کشته)

- بین سالهای 1939 و 1945 متفقین 3.4 میلیون تن بمب برسر آلمانها ریختند که میانگین آن27700 تن درماه می شود.

- طولانی ترین نبرد جنگ جهانی دوم نبرد آتلانتیک بود که از ابتدای 1939 تا 1945 به طول انجامید.

- بیشترین کشته های روس(ارتشی و شهروند عادی)متعلق به محاصره لنینگراد بود که از تمامی کشته های سربازان آمریکایی و بریتانیایی کل جنگ جهانی بیشتر است.

- تاکتیک کامیکازه های ژاپنی درOctober 19, 1944 توسط آدمیرال Onishi پیشنهاد گردیدکه در تلاش در جهت ایجاد توازن قوا با برتری تکنولوژیکی نیروهای مهاجم آمریکایی بود که اتفاقا تلفات سنگینی نیز به بار آورد:

در طی حملات کامیکازه های ژاپنی 2800خلبان ژاپنی کامیکازه کشته شدند.آنها 34 کشتی جنگی آمریکایی را غرق کرده به 368 کشتی آسیب رسانده ،4900 ملوان را کشته و 4800 نفر را مجروح نمودند.

- زیر دریایی های آلمانی 2000کشتی متفقین را غرق کردند که در ازای آن 781 زیر دریایی خود را از دست دادند.

- آمریکاییها در طول جنگ جهانی دوم  650,000 جیپ ،300000هواپیما،3میلیون مسلسل  و 7 میلیون تفنگ تولید نمودند.

- آلمانها اولین هواپیمای جت جنگنده را در جنگ جهانی دوم ساخته و مورد استفاده قرار دادند (Messerschmitt ME-262) اگرچه این اختراع برای تغییر دادن نتیجه جنگ کمی دیر آماده شد.

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:جنگ,جنگ جهانی دوم,نسل کشی,تلفات,جنایات,جنایات جنگی, نبرد استالینگراد,خونین ترین نبرد تاریخ, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مردم معمولا به خوردن چربی ماهی توصیه می شوند،(ماهی هایی نظیر ماهی آزاد و ماهی تن) تا از این طریق اسیدهای چرب امگا 3 جذب بدن گردد.این چربی های ضروری که بدن ما قادر به ساختن آنها نمی باشد، دارای سطح تری گلیسیرید پایین بوده باعث کاهش خطرات حمله قلبی و همچنین کاهش التهابات می گردد.

به منظور جذب 4 تا6 گرم امگا 3، فرد مجبور به خوردن دو وعده از این ماهی های وحشی یا همان دریایی (ماهی های پرورشی در مزارع پرورش ماهی فاقد آن می باشند) در هفته می باشد.ماهی هایی نظیر ماهی آزاد و تن در حال تبدیل شدن به ماهیهایی کمیاب و گرانقیمت هستندبنابر این عموم مردم در حال روی آوردن به سوی مکمل های غذایی هستند که حاوی این مواد باشد.در حال حاضر انواع کنسرو های این نوع ماهی ها در جهان یافت می شود ولی این موضوع به مدت طولانی ادامه نمی یابد.در آینده شما این اسیدهای چرب ضروری را از طریق گیاهانی بدست می آورید که بامهندسی ژنتیک دچار تغییر گشته اند.نکته جالب اینجاست که این ماهی های آزاد دریا ها مانند انسان خود، قادر به ساختن این مواد نمی باشند ولی آنها را از طریق خوردن جلبک های سازنده آن بدست می آورند.دانشمندان در حال انتقال ژن این نوع جلبک ها به گیاهان می باشند و به زودی این صنعت به طور انبوه به تولید این نوع از اسیدهای چرب، از طریق این گیاهان خواهد پرداخت.

James P. Collman 

 

The book is published by University Science Books 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:اسیدهای چرب امگا 3 ,امگا3,قلب,سلامتی,ژنتیک,مهندسی ژنتیک0گیاهان,ماهی,تن,ماهی آزاد,تری گلیسیرید, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 امروزه تبلیغات برای مصرف لامپهای کم مصرف  در تمامی جهان فراگیر شده است .صرفه جویی در پول،( مخصوصا با گرانی روز افزون اقلام و حامل های انرژِی ) همه را به تفکر در مورد کاهش مصرف انرژِی وا داشته است.اما یکی از مطالبی که شاید زیاد درباره آن شنیده ایم وجود جیوه در این گونه لامپها و خطرات ناشی از آن می باشد. 

بزرگترین نگرانی ما در ارتباط با لامپهای کم مصرف (CFL bulbs) این است که جیوه موجود در آنها باعث تاثیر منفی در سلامتی ما می گردد. نکته دیگر و جالب آن است که  بدانیم لامپهای رشته ای که در تمام این سالها مورد استفاده بوده است هم دارای جیوه می باشد ولی تاکنون شکایتی از آن در طی این سالیان دراز مشاهده نگردیده است. در حقیقت تعدادی از مردم در خرید تمامی لامپهای رشته ای قبل از ممنوعیت آن در سال 2012 به شیوه ای دیوانه وار اقدام نموده اند. که شاید به این معنی باشد که آنها راضی هستند که خود را در معرض جیوه و پرداخت صورتحساب بیشتر برق قرار دهند تا از لامپ کم مصرف استفاده نمایند. بسیاری از مردم نمی دانند که لامپهای رشته ای نیز حاوی جیوه می باشد ،شاید به این دلیل که تاکنون هیچگاه بحثی در مورد لامپ های رشته ای صورت نگرفته است.

پروفسورسلامتی محیط  Helen Suh MacIntosh،  در دانشگاه هاروارد مطلب ذیل را در مورد لامپ های کم مصرف عنوان کرده است: 
یک لامپ CFL حاوی 5 میلی گرم جیوه است که اگر در یک اتاق بچه به ابعاد 25متر مکعب (ابعاد میانگین اتاق خواب) شکسته شود تمام این 5میلی گرم در آن واحد تبخیر می گردد که به این معنی خواهد بود که میزان جیوه موجود در فضای اتاق بالغ بر 0.2 mg/m3خواهد بود.که تمرکزبخار جیوه با گذشت زمان بدلیل جابجایی هوا از بیرون و یا اتاقهای مجاور کم خواهد شد. این مقدار از جیوه با گذشت 1 ساعت از زمان حادثه و یا کمی بیشتر به سطح صفر خواهد رسید.بر اساس این فرضیه محتاتانه این سطح از بخار جیوه محتملا خطرناک نمی باشد زیرا پایین تر از استاندارد ایمنی محیط کار و اداره بهداشت و درمان (OSHA) آمریکا یعنی 0.05 mg/m3 میانگین بخار فلز جیوه در طی 8 ساعت می باشد. اما آیا یک استاندارد واقعی مورد قبول همه برای میزان جذب جیوه وجود دارد؟ نه واقعا. ولی این به آن معنا نیست که دوره بیفتیم و شروع به جذب جیوه کنیم! باید گفت که ما عملا این کار را انجام می دهیم.ماهی هایی که می خوریم دارای مقادیری جیوه می باشد،هوایی که استنشاق می کنیم و آبی که می نوشیم هم همینطور .

اما حقیقت دیگر اینکه استفاده از لامپ های کم مصرف 75 درصد صرفه جویی در انرژِی و دوامی 10 برابر لامپ های رشته ای را به شما ارزانی میکند.اگر فقط در کشور آمریکا در هر خانه یک لامپ رشته ای با یک لامپ کم مصرف جایگزین گردد در یکسال انرژی لازم برای روشن کردن 3 میلیون خانه ذخیره می گردد.باید گفت که این لامپها خطرناکتر از لامپهای رشته ای که برای سالها مصرف کرده ایم خوردن ماهی و یا تنفس هوای آلوده اطرافمان نیست.

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:لامپهای کم مصرف ,لامپ,صرفه جویی,انرژِی ,جیوه ,خطر,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

منبع:USA Movie Rating

 

July 09, 2012

 

 

Position Weeks 
in
release
Title Weekend
Gross
Total 
Gross
This
week
Last
week
1 - 1 "The Amazing Spider-man " $62,004,688 $137,022,258
2 1 2 "Ted" $32,202,395 $119,849,740
3 3 3 "Brave" $19,612,370 $173,969,341
4 - 1 "Savages" $16,016,910 $16,016,910
5 2 2 "Magic Mike" $15,642,337 $72,829,107
6 4 2 "Madea's Witness Protection" $10,177,029 $45,822,984
7 5 5 "Madagascar 3: Europe's Most Wanted" $7,520,690 $195,905,126
8 - 1 "Katy Perry: Part Of Me" $7,138,266 $10,240,213
9 8 7 "Moonrise Kingdom" $4,519,195 $26,780,989
10 - 3 "To Rome With Love" $3,104,328 $4,863,538
11 10 2 "People Like Us" $2,194,535 $9,190,902
12 11 10 "The Avengers" $2,168,124 $611,127,884
13 53 4 "That's My Boy" n/a $31,360,794
14 9 6 "Snow White And The Huntsman" n/a $146,269,165
15 48 3 "Seeking A Friend For The End Of The World" n/a $4,850,000
16 47 10 "The Best Exotic Marigold Hotel" n/a $38,383,963
17 31 8 "What To Expect When You're Expecting" n/a $38,639,382
18 55 12 "Think Like A Man" n/a $88,272,000
19 56 22 "The Vow" n/a $121,138,255
20 44 13 "The Three Stooges" n/a $39,636,682
21 42 11 "The Raven" n/a $14,644,928
22 41 12 "The Lucky One" n/a $56,934,628
23 39 7 "The Intouchables" n/a n/a
24 38 16 "The Hunger Games" n/a $400,272,535
25 34 11 "The Five-year Engagement" n/a $27,103,010
26 45 8 "The Dictator" n/a $57,677,717
27 46 13 "The Cabin In The Woods" n/a $38,003,943
28 35 11 "Safe" n/a $15,545,255
29 13 4 "Rock Of Ages" n/a $35,000,000
30 7 5 "Prometheus" n/a $119,000,000
31 61 19 "Dr. Seuss' The Lorax" n/a $190,000,000
32 60 9 "Dark Shadows" n/a $73,785,840
33 81 12 "Chimpanzee" n/a $27,008,515
34 80 7 "Chernobyl Diaries" n/a $17,000,000
35 77 11 "Bernie" n/a $3,611,117
36 76 2 "Beasts Of The Southern Wild" n/a n/a
37 75 8 "Battleship" n/a $62,151,820
38 74 14 "American Reunion" n/a $53,568,665
39 64 6 "For Greater Glory" n/a $3,439,197
40 66 9 "Girl In Progress" n/a $1,350,000
41 99 40 "Ides Of March" n/a $36,800,000
42 21 26 "Premium Rush" n/a n/a
43 19 11 "Pirates! Band Of Misfits" n/a $27,304,000
44 18 6 "Piranha 3dd" n/a n/a
45 25 15 "Mirror Mirror" n/a $55,205,753
46 12 7 "Men In Black 3" n/a $169,640,000
47 29 5 "Lola Versus" n/a n/a
48 97 22 "Journey 2: The Mysterious Island" n/a $99,000,000

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:باکس آفیس,فیلم,جدید,2012,فیلم های برتر,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  دو نوع منبع انرژِی  تجدید پذیر (منبع انرژی است که می تواند به آسانی خلق می گردد) و تجدید ناپذیر(منبع انرژی است که ما در حال استفاده آن هستیم و نمی تواند از نو خلق شود) وجود دارد. 

    انرژی های تجدید پذیر:

     منابع انرژی تجدید پذیر عبارتند از:

    انرژی خورشیدی:  که از خورشیدتامین شده و می تواند تبدیل به برق و گرما گردد.

     بادی: از وزش و انرژِی باد 

     انرژی زمین گرمایی :از گرمای درون زمین تامین می گردد

     انرژی زیست توده ای:از گیاهان، که شامل هیزم از درختان، اتانول از ذرت و بایودیزل از روغن های گیاهی

     انرژی آبی: از توربین های آبی در سدها

     انرژی تجدید ناپذیر:

     ما بیشترین سهم  انرژِ ی خود را از این بخش تامین می نماییم . این بخش شامل سوختهای فسیلی مانند نفت ،گاز طبیعی و زغال سنگ می باشد.دیگر نوع انرژی تجدید ناپذیر انرزِی هسته ایست.

     امروزه در تمام جهان تاکید بیشتر بر استفاده از منابع انرژِ ی تجدید پذیر می باشد .با توجه به گرانی تجهیزات مرتبط با تولید این انرژِی ها مانند تجهیزات مورد نیاز برای توربین های بادی ،ساخت سد ،نیروگاههای خورشیدی و مخصوصا تجهیزات مرتبط با انرژی زیست توده ای وزمین گرمایی توسعه در این بخشها کند تر دنبال شده است. ولی سرعت این رویکرد طی چند سال اخیر و با افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژِ ی ، سرعت بیشتری نسبت به سالیان گذشته داشته است. امروزه انرژی تجدید پذیر مقرون به صرفه تر از 25 سال پیش است. هزینه انرژی باد از 40 سنت در هر کیلووات ساعت به کمتر از 5 سنت کاهش یافته است. هزینه تولید برق از نور خورشید( فتوولتائیک )، از بیش از 1دلار در هر کیلو وات ساعت در سال های دهه 1980 کاهش یافته به نزدیک 20سنت رسیده است. و هزینه های سوخت اتانول از 4 دلار در هر گالن در اوایل 1980s به 1،20 کاهش یافته است.  با توجه به اینکه این انرژِیهای تجدید پذیر به عنوان انرژی های پاک و سبز نیز نامیده شده اند از نظر زیست محیطی  و خطرات سوخت های فسیلی و اتمی روند  تمایل کشور های جهان به استفاده از آنها افزایش یافته است. اما تمامی این مطالب به این معنا نیست که این انرژِی های سبز خود باعث پاره ای از مشکلات در آینده نگردند.  به عنوان مثال انرژِی خورشیدی  که نیازمند جمع آوری اشعه های خورشیدی می باشد نیاز به فضای زیادی برای نصب تجهیزات می باشد. این مسئله بروی محیط زیست تاثیر منفی خواهد داشت به این معنا که با ساخت ساختمان،تاسیسات،جاده ها،خطوط انتقال نیرو و مبدلها گیاهان و حیوانات و زیست بوم آن منطقه تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت علاوه بر اینکه ماده مایعی که در این نیروگاههای خورشیدی استفاده می گردد بسیار سمی بوده و احتمال خطر نشت آن وجود دارد. مشکل بزرگ دیگر اینکه تمامی سلولهای خورشیدی موجود در تمامی نیروگاههای جهان جوابگوی تهیه 350 مگاوات برق می باشند که برای تامین برق منطقه ای مانند کالیفرنیا به تنهایی نیاز به 50000مگاوات برق می باشد.که این موضوع نیازمند منطقه ای وسیع و هزینه هایی سرسام آور خواهد بود.

  میانگین فضای مورد نیاز برای توربین های بادی که بتواند 1 مگاوات برق تولید نماید 17 هکتار است که تازه برای تامین برق 750 الی 1000 خانه کافی خواهد بود . نکته دیگر بد منظر کردن مناطق طبیعی ، مرگ و میر پرندگان در اثر برخورد با سیم ها و توربین می باشد. انرژِی زمین گرمایی محدود به مناطق خاصی در پوسته زمین می باشد چندمکان برای  منابع زمین گرمایی در کالیفرنیا وجود دارد. آبفشانهای شمال سانفرانسیسکو به عنوان مثال یکی از آنهاست. بخار خارج شده از اینگونه مناطق سوزاننده بوده که با توجه به دما و ترکیبات ممکن بسیار خورنده بوده و باعث نقص در اتصالات و لوله ها می گردد.هزینه آن اغلب از نیروگاههای گازسوز به دلیل هزینه های حفاری تحمیل شده بیشتر می باشد.
  ساخت سدها نیز برای تولید نیروی برق آبی نگرانی های زیست محیطی را به همراه دارد. اغلب مردم این گونه مناطق آواره شده  و مزارع و جنگل ها از دست رفته و شاهد ایجاد سیل خواهیم بود.در پایین دست رود،سدها باعث ایجاد تغییرات  ویژگی های شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی رودخانه و زمین می گردند.
بنابراین باید گفت که انرژِی های تجدید پذیر برخلاف سوخت های فسیلی بر آلودگی محیط زیست تاثیر ناچیزی دارند ولی دارای برخی اشکالات مانند مصرف بالای تجهیزات و زمین،تاثیر منفی بر زیستگاههای گیاهان و حیوانات و مناظر فضای باز می باشند.
 
 
 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:انرژی,تجدید پذیر,تجدید ناپذیر,باد,آب زمین گرمایی,هسته ای,هزینه,زیست توده ای, بیوماس,منابع انرژِی,منبع,برق,گرما,پیشرفت,انرژِی سبز,انرژِی پاک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

    - گرافیت را می توان به الماس تبدیل کرد. با استفاده از درجه حرارت حدود 3000 درجه سانتی گراد و فشار 100.000 اتمسفر این تبدیل انجام می شود.

   -عنصر کالیفرنیم(Californium) نام گران ترین ماده در جهان است (تا آنجا که 68 میلیون دلار قیمت آن برای یک گرم است.)   

   - آلومینیوم، رایج ترین فلز در پوسته زمین است (8 درصد از وزن آن را تشکیل می دهد.)

  - گچ از تریلیون ها  فسیل اسکلت میکروسکوپی موجودات ریز و شناور ازاد (plankton) در دریا ساخته شده است (پلانکتون یک موجود دریایی کوچک است که غذای اغلب موجودات دریایی و برخی والها را تشکیل می دهد.)

 

      - رشد ناخن ها در انگشتان بلند سریع تر از انگشتان کوتاه و رشد ناخن های دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا است.

     - برخی از پرندگان مهاجر دارای نوعی "قطب نما" در بدن خود (حسگری به نام Magnetoreception) هستند که برای کمک به آنها در مهاجرت و جهت یابی با استفاده از میدان مغناطیسی زمین کاربرد دارد.
     - بزرگترین تخم در جهان تخم شترمرغ است. این تخم به اندازه 30 تخم مرغ بوده ونیاز به 2 ساعت جوشیدن برای سفت شدن دارد.

      - بزرگترین قورباغه در جهان قورباغه جالوت متعلق به کشور گابن در غرب آفریقا است و می تواند به طول 33cm و وزن 3kg برسد.

     -قورباغه  آلاسکایی ( Alaskan Wood Frog) قادر به احیای خود و بازگشت به زندگی عادی پس از اقامت کامل بصورت منجمد  شده برای ماه ها است، که در طی انجماد قلب، مغز و سایر اندام های خود را متوقف می کند.
 

   - با توجه به اثر انبساط حرارتی، برج ایفل فصل تابستان 15cm بلندتر  می شود.

     -اگر اتمها  به اندازه یک استادیوم بودند، الکترون به کوچکی زنبور عسل خواهد بود.

  
  -لکه قرمز بزرگ موجود در سیاره مشتری- طوفان عظیمی در مشتری است که برای 300 سال در جریان بوده است  آنقدر بزرگ است که ده ها کره زمین در آن براحتی جای میگیرد.
  

  - ستاره (Pistol Star)درخشان ترین ستاره شناخته شده است، 10 میلیون برابر قدرت خورشید و  بزرگی آن به اندازه تمام فضای موجود بین  مدار زمین به دور خورشید است.

 

   - قمر زحل تیتان است  و نفت و گاز طبیعی موجود در آن صدها برابر   تمام ذخایر شناخته شده روی زمین است.

     -یک ستاره نورونی به قدری متراکم است که یک قاشق چایخوری از آن بیش از وزن کل مردم روی زمین است.
ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:گرافیت,Californium,گران ترین ماده در جهان,میکروسکوپی,عنصر ,بزرگترین,ستاره,نفت و گاز , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

-ایتالیا بیشترین سایت شناخته شده از سوی یونسکو به عنوان میراث فرهنگی در جهان را داراست.

- این کشور دارای بیش از 3000 موزه است.

-با 40 میلیون بازدید کننده در سال چهارمین کشور مقصد برای توریست ها می باشد.

-میزان تعداد مادران و فرزندان به نسبت 3/1 فرزند به ازای هر مادر است و متوسط سن مادران درهنگام تولد فرزندشان31 سال است.

-87.8درصد ایتالیایی ها خود را کاتولیک رمی می دانند در حالیکه از این تعداد 37درصد عضو فعال کلیسا می باشند.بقیه پروتستا ن،یهودی و مسلمانند که از سایر کشورهای جهان به آن مهاجرت نموده اند.

-پایتخت ایتالیا شهر رم پیشینه ای 3000ساله دارد.

-ایتالیا بزرگترین تولید کننده پاستا در جهان است.

-63 درصد درآمد بین المللی این کشور از توریسم تامین می گردد.

-بیشترین زمین لرزه و فعالیت آتشفشانی در کل اروپا متعلق به این کشور می باشد.

-تا سال 1861 ایتالیا یک کشور واحد نبود.

-ایتالیا یکی از مراکز اصلی مد جهان و شهر میلان جز پایتخت های مد جهان است.

-رکورد دار بیشترین آسانسور درجهان می باشد.

-بزرگترین تولید کننده کی وی در جهان است.

-بیشترین اتاق های هتل در اروپا را داراست.

-بسیاری از فرزندان تا سن 30 سالگی حتی با دارا بودن کار درخانه و با والدینشان زندگی می کنند.

-بسیاری از معروفترین داستانهای شکسپیر در ایتالیا رخ داده است(رومئو و ژولیت،ژولیوس سزار،تاجری از ونیز،اتلوو...)

-ایتالیا هفتمین اقتصاد صنعتی بزرگ جهان است.

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بزرگترین شهر های موجود در زمین(بدون احتساب حومه شهر):

 

  • Shanghai, China 13.3 million
  • Mumbai (Bombay), India 12.6 million
  • Buenos Aires, Argentina 11.92 million
  • Moscow, Russia 11.3 million
  • Karachi, Pakistan 10.9 million
  • Delhi, India 10.4 million
  • Manila, Philippines 10.3 million
  • Sao Paulo, Brazil 10.26 million
  • Seoul, South Korea 10.2 million
  • Istanbul, Turkey 9.6 million
  • Jakarta, Indonesia 9.0 million
  • Mexico City, Mexico 8.7 million
  • Lagos, Nigeria 8.68 million
  • Lima, Peru 8.38 million
  • Tokyo, Japan 8.3 million
  • New York City, USA 8.09 million
  • Cairo, Egypt 7.6 million
  • London, UK 7.59 million
  • Teheran, Iran 7.3 million
  • Beijing, China 7.2 million

  • باقی آمار در ادامه مطلب آورده شده است.

 

 

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:آمار و ارقام ,شهر ها ,قاره ها,جزایر,رودها,کشورها,جدیدترین کشورها,بلندترین رودها,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 دانشمندان دانشگاه ایالتی آریزونا متوجه شده اند که زنبورهای عسل پیر زمانیکه مسئولیت های مرتبط به لانه را که بطور معمول بر عهده زنبورهای جوانتر می باشد بر عهده می گیرند به گونه موثری قادر به معکوس ساختن فرآیند پیر شدن مغز می باشند . در حالیکه اکنون تحقیقات بروی زوال عقل ناشی از پیری انسان برای مداوا با داروهای جدید متمرکز شده ،این کشف جدید نشان می دهد که شاید دخیل شدن در فعالیت های اجتماعی منجر به کاهش سرعت زوال عقل و یا مداوای آن گردد.

در مطالعه انجام گرفته توسط یک تیم از دانشمندان از (دانشگاه آریزونا)ASU و دانشگاه نروژی علوم زندگی،به رهبری Gro Amdam استاد دانشیار در دانشگاه ASU در علوم زیستی نشان می دهد  زنبورهای پا به سن گذاشته که مسئولیتهای داخلی اجتماعی لانه رابرعهده گرفته اند دچار تغییراتی در ساختار مولکولهای مغز خود شده اند. او می گوید : بر اساس تحقیقات قبلی ما می دانستیم که زنبورها وقتی در لانه مانده و به پرستاری از لاروهای(بچه های خود) خود مشغول هستند تازمانی که ما مشاهده نمودیم دارای عملکرد مطلوب و شایسته مغزی می باشند.بعد از یک دوره پرستاری و  پرواز جهت جمع آوری غذا فرآیند پیر شدن به سرعت آغاز می گردد.به گونه ای که تنها بعد از دو هفته این زنبورها شروع به ازدست دادن بالها ، بی مو شدن بدن و مهمتر از همه از دست دادن قدرت عملکرد مناسب مغز (به طور اساسی قدرت یادگیری چیز های جدید) می نمایند.

حال این سئوال اساسی برای ما مطرح شد که این زنبور های پا به سن گذاشته در صورت پرستاری مجدد از لاروها دچار تغییر مجدد می گردند؟

طی این آزمایش تمامی زنبورهای جوانتر را از لانه پاکسازی نمودند و فقط ملکه و پچه ها را در لانه باقی گذاردند.وقتی زنبورهای مسن وارد لانه شدند فعالیتها برای چند روز کاهش یافت .سپس برخی از آنها برای یافتن غذا و بقیه برای پرتاری در لانه مشغول به کار شدند.بعد از 10 روز دانشمندان در یافتند که بیش از نیمی از این زنبور ها قابلیت مغزی خود را در یاد گرفتن چیز های جدید باز یافته اند.

این تیم بین المللی فقط بازیابی قدرت مغزی را در این زنبورها کشف نکرد بلکه موفق به کشف تغییرات در پروتئین  مغز این زنبورها گردید. با مقایسه مغز این زنبورها دو نوع پروتئین تغییر یافته مشاهده گردید .آنها پروتئین Prx6 ،که یک پروتئین موجود در انسانها نیز می باشد کشف نمودند . این پروتئین می تواند به انسان در حفاظت از زوال عقل و بیماری هایی مانند آلزایمر کمک نماید.و اما کشف پروتئین دوم که به نام  "chaperone" نامیده می شود مرتبط با قابلیت حفاظتی این پروتئین از سایر پروتئین ها بدر برابر آسیبها در زمانی است که مغز و بافتها دربرابر استرس های سلولی قرار می گیرند.

بطور کلی دانشمندان علاقه دارند که دارویی برای کمک به مردم برای نگهداری عملکرد مغز بسازند و از آنجایی که پروتئین موجود در انسانها و زنبور ها در این مورد مشابه است  امید دارند که شاید عملکرد آن در هر دو مورد یکسان باشد.


   Tuesday, July 3, 2012

 

Arizona State University

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:معکوس ساختن فرآیند پیری,پیری, زنبورهای عسل,فعالیت های اجتماعی,پروتئین مغز, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:2013 Mercedes Benz G63 AMG,مرسدس بنز 2013,اتوموبیل,جدید, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ادامه عكسها در ادامه مطلب

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:ظروف عتيقه,ظروف قديمي,زيبا,هنري, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  

باستان شناسان موفق به کشف سنگی حجاری شده در گواتمالا شده اند که نشان می دهد آنچه در تقویم مایا ها تحت عنوان پایان جهان در سال 2012 آمده است بیشتر یک پیغام سیاسی برای مردم خود بوده تا یک پیش بینی برای پایان جهان. کتیبه 1300 ساله کشف شده در خرابه های مکانی بنام  La Corona تنها دومین منبع شناخته شده برای چیزی است که در تقویم مایایی تاریخ 2012  پایان جهان نامیده شده است. محققان می گویند که این هیروگلیفها اشاره به پایان و بازگشت پادشاه دارد و احساس می شود این پیش بینی برای یک آینده دور از نظر آنها ساخته شده تا به مردم مایا یک حس ادامه و ثبات در حکومتشان داده شود.David Stuart محقق دانشگاه آستین تگزاس که در این حفاری شرکت داشته عقیده دارد:این زمان مقارن با زمان آشفتگی های سیاسی بزرگی در سرزمین مایاها بوده و پادشاه آن زمان مجبور به ارائه یک دوره زمانی بزرگتر برای پایان یک عصر بوده است. البته قسمتی از این خرابه ها مورد تهاجم دزدان قرار گرفته و به نظر می رسد قسمتی از اشیای قدیمی برای فروش در بازار سیاه به یغما برده شده است. حجاری های راه پله درحدود 200سال از تاریخ محلی را در قالب 56 هیروگلیف منحصر به فرد جای داده است. حجاری ها در تجلیل و بزرگداشت از بازدید منطقه La Corona توسط قدرتمنترین حاکم آن دوره مایاها  Yuknoom Yich’aak K’ahk که پنجه جاگوار نیز نامیده می شده صورت گرفته است. این بازدید سلطنتی درست بعد از شکست حاکم نظامی مایا از دشمن سرسخت آنها  Tikal انجام شده است.به نظر می رسد این حاکم قدرتمند جهت آرام کردن ترس اذهان عمومی متحدانش دست به این مسافرت و تور زده است. 

بسیاری از مردم در سراسر جهان،پایان تقویم مایا در انقلاب زمستانی سال 2012  را به عنوان یک رویداد  قیامت بالقوه و پیش بینی های آخرالزمانی دانسته و حتی از آن برای ساخت فیلم نوشتن مطالب و...الهام گرفته اند.

اینترنت مملو از پیش بینی هایی است که نشان می دهد زمین توسط سیاه چاله بلعیده خواهد شد، برخورد با یک سیارک  در راه است و یا توسط خدایان باستانی نابود می شود.

 اما آنچه که به واقع  نزدیک است حاکی از آنست که تفسیر روز قیامت از این پیش بینی مایاها شاید سهل انگارانه بوده و در زمان بحران مایاها بیشتر از تقویم خود جهت افزایش ادامه حکومت و ثبات خود بر منطقه استفاده کرده اند تا یک پیش بینی برای آینده جهان.

June 30, 2012 .Brett Smith

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب: پایان جهان,قوم مایا,پیش بینی,تقویم مایا,2012,قیامت ,آخرالزمان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:2013 Audi S7,آئودي, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 قطعه ای از ظروف سرامیکی در یک غار، واقع در کشور چین متعلق به 19000تا 20000سال قبل کشف گردید.این یافته ،رکورد قدیمی ترین یافته سفالی جهان را شکست.این کشف نشان می دهد که شکارچیان حداقل 10000سال قبل از اینکه کشاورزی بروی زمین هویدا گردد در شرق آسیا به پخت و پز روی آورده بودند.به عقیده Xiaohong Wu باستانشناس دانشگاه پکن پخت و پز انرژی حاصل از غذاهای نشاسته ای و گوشت راافزایش داده و این امر  یک امتیاز مثبت در مناطقی یخ زده با فرصتهای محدود برای تهیه غذا بوده است.

Wu, Bar-Yosef و همکارانش 45 نمونه از ذغال چوب و استخوانها را از لایه های خاک غار  Xianrendong استخراج نموده اند که اندازه گیری های رادیو کربن صورت گرفته (یک مورد درچین و دو مورد در آمریکا اندازه گیری شده است) بر روی آنها، قدمت 17500 تا 29000 ساله را برای آنها تعیین نموده است. سفال غار Xianrendongدارای آثار سوختگی آتش برروی خود بوده که 2000 الی 3000 سال از غار قبلی که رکوددار این موضوع بوده قدیمی تر است.

 

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:قدیمی ترین سفالینه جهان,قدیمی ترین,ظروف سرامیکی ,کشور چین,غار,شکارچیان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

    برچسب انرژی امروزه در اغلب کشورهای جهان وجود دارد و مصرف‎کننده را با میزان کارایی و مصرف انرژی هر یک از وسایل انرژی بر خانگی آشنا می‎کند. همچنین اطلاعات مشترکی درخصوص همه وسایل و اطلاعات اختصاصی مربوط به هر وسیله انرژی بر را در اختیار مصرف‎کنندگان قرار می‎دهد.

 

            برچسب انرژی از قسمت‎های مختلفی تشکیل شده است که هر قسمت نمایانگر اطلاعاتی است. که به طور مثال خریداران ماشین لباسشویی می‎توانند با توجه به این اطلاعات در هنگام خرید، دستگاهی را انتخاب کنند که در مقایسه با سایر مدل‎های مشابه دارای کارآیی و بازدهی بیشتری باشد.
            سه بخش اولیه این برچسب که در تمامی وسایل برقی خانگی مشترک می‎باشد به ترتیب نمایانگر علامت تجاری، نام شرکت سازنده و مدل دستگاه می‎باشد. بخش چهارم برچسب انرژی بوسیله 7 حرف لاتین از A تا G در هفت رنگ درجه‎بندی شده است که هر یک از حروف و رنگ ها معرف درجه‎ای از کارایی ومصرف انرژی دستگاه می‎باشد . حرف A‌ مندرج درروی فلش با رنگ سبز پررنگ نشانگرکمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G مندرج در روی فلش با رنگ قرمز نشانگر بیشترین مصرف انرژی و کمترین بازدهی دستگاه است. بنابراین هر چه رتبه دستگاه بالاتر باشد کارایی آن نسبت به میزان انرژی که مصرف می‎کند بیشتر است، لذا مصرف‎کنندگان می‎توانند در هنگام خرید وسایل برقی خانگی با دقت و توجه به حرف لاتین و یا رنگ درج شده در این قسمت از میزان کارایی و بازده دستگاه اطلاع یابند.
            بخش پنجم، نمایانگر مصرف انرژی دستگاه بر اساس استاندارد ملی تدوین شده در بخش آزمون استاندارد می‎باشد و سایر بخش ها بیانگر اطلاعات اختصاصی در مورد هر یک از وسایل است. بطور مثال بخش‎های ششم و هفتم در ماشین لباسشویی نشانگر میزان قدرت پاک‎کنندگی و آبگیری دورتند دستگاه می‎باشد و آخرین بخش نیز آرم مؤسسه استاندارد را نشان می‎دهد.
 
            فواید استفاده از برچسب انرژی
استفاده از برچسب انرژی مزایا و فواید گوناگونی برای مصرف‎کنندگان اینگونه وسایل دارد که از آن جمله می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
·       انتخاب درست و آگاهانة مردم در هنگام خرید وسایل خانگی
·       آشنا ساختن مصرف‎کنندگان با میزان کارآیی و بازدهی وسایل برقی خانگی
·       بهینه‎سازی و کاهش مصرف ودر خانواده‎ها
·       کاهش آلودگی محیط زیست
·       آشنا سازی مصرف کنندگان نسبت به اطلاعات اختصاصی ویژه ومشترک هر وسیله انرژی بر
 
     توصیه‎های مربوط به برچسب انرژی
·       در هنگام خرید وسایل برقی پر مصرف، حتما به رتبه برچسب انرژی آن توجه فرمایید.
·       با خرید وسایل برقی با رتبه بالا در برچسب انرژی ( Aو B) هزینه های برق خود را کاهش دهید.
برگرفته از سازمان بهره وری انرژی ایران - سابا

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:بر چسب انرژِی,مصرف انرژی ,برچسب انرژی ( Aو B) ,بهینه‎سازی,کاهش مصرف,هزینه انرژی , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  وایکینگ ها نام مهاجمانی شمالی است که نزدیک به دو قرن سواحل ایرلند،اسکاتلند، انگلستان و شمال فرانسه را صحنه تاخت و تاز های وحشیانه خود قرار دادند. 

  برخلاف برخی از تصورات محبوب در مورد وایکینگها، نسبت به داشتن اصل و نسب مشترک ،نژاد واحد و یا میهن پرستی ناشی از هر گونه حس وایکینگ بودن در بین آنها رواج نداشته و آنها متعلق به قومیت ها و مناطق مختلفی چون دانمارک ،نروژ و سوئد بوده که شواهدی مبنی بر وجود وایکینگهای فنلاندی و استونیایی نیز موجود است . همچنین شاید تنها چیزی که آنها را از نظر مردم اروپا یکسان کرده بود این مسئله بوده که آنها از مناطقی ناشناخته در شمال ، بی تمدن و مهمتر از همه غیر مسیحی می آمده اند.وایکینگ ها وقایع تاریخی خود را نمی نوشتند . مورخان مجبور به استفاده از دیگر ابزار غیر مستقیم برای بازسازی زندگی وایکینگ ها بوده اند. در طول تاریخ آنها تحت عنوان قومی خونریز و جنگجو شناخته شده اند که این به نوع نگرش آنها باز می گردد. آنها اعتقاد داشتند که تمام طول روز باید بجنگند ،اگر یک وایکینگ جنگجوی خوب و درستی می بود به اعتقاد آنها  قادر خواهد بود به سالن پذیرایی خدایشان اودین راه یابد( Valhalla). پس از مبارزه در تمام طول روز، هر شب وقت خود را صرف غذا خوردن و نوشیدن می نمودند.آنان رعب فراوانی به جهت ظاهر مهیب ، تبرهای بزرگ جنگی ،بادبان های قرمز خونین رنگ، شیوه جنگی نزدیک و دیوانه وار و شجاعت غیر معمول خود در سراسر اروپا ایجاد نمودند. قربانیان با دیدن سراژدها گونه کشتی جنگی وایکینگها ، بادبانهای سرخ و نعره جنگ آوران وایکینگ می دانستند که باید جان و مال خود و خانواده شان را نجات دهند.بدین ترتیب شهرت مهیب آنان دهان به دهان از طریق دریاها در اروپا پراکنده می گردید. لباس آنها اغلب از پوست بوده که بروی آن پوشش چرمی برای حفظ گرما برتن می گردیدو این باعث انعطاف پذیری و سرعت در هنگام جنگ بود .انها کلاه خود هایی از چرم ،فلز و یا مخلوطی از هردو به سر می گذاردند که اغلب نواحی حساس مانند روی بینی و چشمها با محافظ فلزی همراه بود .اغلب محافظان فرمانده کشتی زرهی از زنجیرهای فلزی بر تن داشته اند و بقیه پوشش چرمی بر تن می کرده اند.آنان اغلب دارای تبر های بزرگ بعنوان اولویت اول جنگی ،شمشیر های با کیفیت ،خنجر ،تبر کوچک برای پرتاب،نیزه و سپر دایره ای بزرگ بودند.

 

مهمترین عاملی که از سوی محققان برای جسارت این خارجیان برای خارج شدن از محدوده خود مطرح شده افزایش جمعیت آنان و میل به یافتنثروت بیشتر (و نه زمین )بوده است . همچنان که اروپا ثروتمندتر می شد و بنادر تجاری رواج می یافتند وایکینگها با اتکا بر قدرتشان در ساخت کشتی و جسارتشان شروع به تجارت پوستهای گران قیمت خود در این بنادر کرده و کم کم با ثروتهای رو به رشد اروپایی و درگیری های بین پادشاهان اروپا آشنایی پیدا می کردند.

یک حمله در صومعه Lindisfarne  در ساحل شمال شرقی انگلستان از آغاز عصر وایکینگ ها خبر می دهد.(793 بعد از میلاد مسیح). این حمله از سوی وایکینگهای نروژی صورت گرفت کسانی که بطور مستقیم از دریای شمال بدانجا حمله کردند و اگر چه آنها صومعه را کاملا نابود نساختند ولی جامعه مذهبی کشورهای اروپایی را شوکه ساختند.این مهاجمان عجیب و غریب برخلاف سایر غارتگران قاره هیچ گونه احترامی برای صومعه های فاقد نگهبان و آسیب پذیردر سواحل قائل نبودند.این حملات در سواحل اسکاتلند شامل صومعه هایSkyeو Ionaو همچنین صومعه  Rathlin در شمالی ترین ساحل ایرلند نیز گردید.(اولین حملات ثبت شده وایکینگ ها در 799 بعد از میلاد مسیح در اروپا) تا حدود سالهای 830 حملات آنها اغلب بصورت حملات برق آسا و فرار به سواحل شمالی انگلستان و بخصوص ایرلند و مر کز تجاری  Dorestadدر فاصله 80 کیلومتری دریای شمال محدود می گردید .اما بعد از شروع درگیری های داخلی در اروپا آنها فعالیت های خود را گسترش دادند.

بعد از مرگ Louis the Pious امپراطور فرانکها (امپراطور آلمان و فرانسه کنونی) در سال 840 پسر او لوتار از ناوگان وایکینگها جهت مبارزه قدرت با برادرانش کمک گرفت.بعد از آن وایکینگها متوجه شدند که پادشاهان فرانک جهت جلوگیری از حملات آنان حاضرند مبالغ گزافی به آنان بپردازند.و این شروع فعالیتهای بدون توقف آنان در اروپا بود.

در اواسط قرن 9 میلادی اسکاتلند ،ایرلندو انگلستان اهداف اصلی حملات و اسکان یافتن آنان بود .وایکینگها کنترل نواحی شمالی و مناطق اصلی اسکاتلند را بدست آوردند و اولین شهر های تجاری ایرلند شامل  Dublin،Waterford, Wexford, Wicklow و Limerickرا بنا نهاده و از آن بعنوان پایگاهی برای حملات خود در طول دریای ایرلند و به انگلستان استفاده نمودند. زمانیکه پادشاه فرانکها King Charles the Bald با انرژِ ی بیشتری شروع به دفاع از غرب سرزمین فرانکها و تقویت و ساخت استحکامات برای شهر ها کرد حملات آنان بیش از بیش بر روی انگلستان متمر کز گردید(862) .در انگلستان در مقابل حملات آنان فقط یک قلمرو قدرت رویارویی موفقیت آمیز با آنان را داشت و آن پادشاهیWessexبود( 851 ). تا سال 871 ارتش وایکینگها (بیشتر دانمارکی ها)بیشتر شمال و شرق انگلستان را تحت کنترل داشتند تااینکه آلفرد کبیر پادشاه وسکس تنها پادشاه انگلیسی بود که شکست قاطعی به این مهاجمان شمالی وارد آورد .آنها در شمال سکنی گزیده ( منطقه ای بنام Danelawشناخته می شود) کم کم کشاورزی پیشه کرده و شهر تجاری یورک را بنا نهادند.در نیمه اول قرن 10 ارتش انگلیسی به رهبری فرزندان آلفرد کبیر شروع به فتح مناطق اسکاندیناویایی نشین انگلستان کرده و آخرین پادشاه آنان Erik Bloodaxeدر حدود 952کشته و انان را از جزیره اخراج نمودند .اینگونه  بود که انگلستان نیز تبدیل به یک کشور پادشاهی متحد دائمی گردید.(ادامه دارد)


براي مشاهده بقيه تصاوير  لطفا بر روي ادامه مطلب كليك بفرمائيد.

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:وایکینگ ها,مهاجما ن شمالی,وایکینگهای نروژی,امپراطور فرانکها, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

برای مشاهده  بقیه تصاویر لطفا برروي ادامه مطلب كليك بفرمائيد

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:تلفيق هنر و مهندسي,شيشه گري,گردني و گوشواره,كاسه,بشقاب,كره,گلدان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 انرژی آزاد شده  همه جا در اطراف ما است. راههای بسیاری برای تولید و جمع آوری انرژی از منابع مختلف مانند خورشید، باد، آب و غیره وجود دارد اما به نوعی مردم همیشه تمایل به  انجام امور دشوارتر با استفاده از این منابع تجدید پذیر انرژی دارند. در چند سال گذشته ، مقدار زیادی از ایده های جدید برای تولید انرژی بوجود آمده است. مردم ناگهان متوجه شد که مسائل روزمره می تواند بعنوان  یک منبع انرژی به کار رود :دوچرخه سواری، دویدن یا راه رفتن، پرتو های خورشید که به  پشت بام ما می تابد و غیره . ما  مجبور به تغییر روش تفکر مان خواهیم بود اگر ما می خواهیم برای تغییر جهان حرکتی انجام دهیم.

پس  نظرتان در مورد  جاده های خورشیدی چگونه است؟
چرا فقط برای رانندگی و جمع آوری عوارض از جاده هااستفاده  می کنیم، چرا ما نمی توانیم از آن برای  برای جمع آوری انرژی  استفاده کنیم. البته، امروزه جاده ها نمی توانند برای جمع آوری انرژی  بکار برد ه شوند اما جاده های خورشیدی در آینده می توانند.
جاده های پنلی خورشیدی حاوی LED که در تمامی سطوح آن تعبیه شده و انرژی خود را بطور کامل از خورشید کسب می نماید و در شب به خوبی حدود جاده را به راننده نشان داده و همچنین  دستورالعمل ها را  (از طریق جاده ها) به رانندگان (به عنوان مثال "مسیر انحرافی در پیش است") ابلاغ می نماید. سنسورهای آن قادر به تشخیص موجود جاندار در امتداد مسیر بوده و توان اخطار زود هنگام برای کاهش سرعت و جلوگیری از تصادفات را دارا می باشد. این جاده دارای امکا نات حرارتی برای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی مسیر خواهد بود.
خودروهای برقی توان دریافت انرژی از جاده را دارا خواهند بود و آلودگی ناشی از سوخت های فسیلی  بصورت قابل توجهی کاهش یافته و  اختصاص به تولید موادی ارزشمند تر از سوخت خواهند داشت.
 
بر طبق  تخمین ها برای پوشاندن سطوح آسفالتی جاده های آمریکا  توسط پانل های خورشیدی نیاز به بیشتر از 3 برابر کل پانل های تولید شده   از ابتدا تا کنون در آمریکا می باشد.
می توانید صبر کنید و بینید، جاده ها ی  نسل آینده در راه هستند.
Source: Solar Roadways

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:جاده های آینده,جاده های هوشمند ,جاده های خورشیدی,خورشیدی,جاده, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

بر طبق این تحقیق مردانی که در هنگام بچه دار شدن دارای سن بیشتری می باشند دارای بچه و درنتیجه نوه های با طول تلومر بیشتر خواهند بود(تلومر:کلاهکی بر روی انتهای کروموزوم ها که آنها را از صدمات محافظت می نماید).

محققان عنوان کرده اند که افراد دارای تلومر بلندتر در طی یک پریود زمانی یکسان نسبت به افرادی با تلومر کوتاهتر عمر بیشتری می نمایند علاوه بر اینکه این موضوع از فرد در مقابل افزایش طول عمر محافظت می نماید.

در بیشتر سلول ها با بالا رفتن سن طول تلومر کاهش می یابد در حالیکه این موضوع در اسپرم ها صادق نبوده و با افزایش سن طول تلومر آن افزایش می یابد . محققان بر این عقیده اند که در صورت به تاخیر افتادن بچه دار شدن در پدران ممکن است این خصوصیت اسپرمهای دارای تلومر بلند تر به نسل بعدی منتقل گردد.

با این حال، محققان اشاره کرده اند که سن بالاتر  پدر ان نیز خطر اتی را برای کودکان ارمغان می آورد- مطالعات نشان داده اند که پدران مسن تر احتمال جهش های ژنتیکی که ریسک بیماری های سقط جنین و یا خاص را افزایش می دهد.مطالعات نیز نشان داده اند که فرزندان پدران مسن تر بیشتر احتمال دارد تا با شرایط عصبی خاص مانند اوتیسم مواجه شوند. در هر صورت مطالعات تکمیلی بر روی آن ادامه دارد.

Jun 11, 2012 | Rachael Rettner, MyHealthNews

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:تاخیر در پدر شدن,افزایش طول عمر,طول تلومر بیشتر,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 
1. هیچگاه نفس خود را در طول تمرینات قدرتی را نگه ندارید. این امر می تواند فشار خون شما را تحت تاثیر قرار دهد.
 
2. هنگام بلند کردن وزنه،حرکات را آرام و یکنواخت انجام دهید. در هنگامی که وزنه فشار می آورد نفس را بیرون دهید و و در هنگام آرامش یافتن نفس بکشید.
 
3. اجتناب از حرکات تند و سریع .
 
4. از قفل کردن مفاصل بازوها و پاها  و فشار بیش از حد خودداری کنید.
 
5. برخی از درد و خستگی خفیف بعد از ورزش های عضله سازی طبیعی  است. خستگی، درد مفاصل و عضلات دردناک ( بطور مداوم و در طول تمرین ) نیش (تیر کشیدن) میزند، طبیعی نیست.
 
6. همیشه به گرم کردن قبل از تمرینات کششی توجه کنید.
 
7. کشش نباید باعث درد، بخصوص درد مفاصل گردد.
 
8. بطور ناگهانی به تمرین کششی روی نیاورید.حرکات می بایست آرام و یکنواخت دنبال گردد.
 
9. برای جلوگیری از صدمات، استفاده از تجهیزات ایمنی از قبیل کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری الزامیست.
 
10.  شدت تمرینات شما باید به گونه ای باشد که شما قادر به صحبت در طی تمرینات استقامتی باشید.
 
Jun 5, 2012 | Fred Cicett
ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:ایمنی در ورزش ,تمرینات کششی,جلوگیری از صدمات,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:2012 Mercedes Benz CLS63-مرسدس بنز2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کوسه سفید بزرگ هنوز  به صورت یک راز باقیمانده است،  دانشمندان هنوز در تلاش برای باز کردن شیوه زندگی این موجود دراعماق  اقیانوس ها می باشند. آنها موجودات انفرادی هستند که با پرسه زدن در اقیانوس  ها دائما در جستجوی غذا است. مدتی طول کشید تا این مخلوق به این شهرت مهیب خود در در دریاها برسد که نتیجه آن نیز شکار بیرویه ای بود که نصیب این او گشت. هیچ کس نمی داند چقدر زمان لازم است تا با توقف کامل شکار این نوع کوسه ، تعداد آن ها به نرخ طبیعی سابق برسد. بشر شروع به یافتن ارزشهای این موجود در اکوسیستم طبیعی نموده است .نقش مهم آن در حذف موجودات ضعیف و بیمار و کنترل تعدا د فوک ها و شیر دریایی  انکار نشدنی است.

بر طبق نظر دانشمندان کم شدن تعداد کوسه سفید بزرگ و در نتیجه افزایش بیش از حد شیر های دریایی باعث کاهش شدید تعداد ماهیان آزاد در سواحل کالیفرنیا و اورگان گردیده است.

متخصص ترین ماشین  کشتار

 کوسه سفید بزرگ سازگاری هایی در رفتارها و خصوصیات آناتومیک  خود یافته است که آنها را تبدیل به   قاتلان کارآمدی نمود ه است:

حس گر قوی- قسمت تخصصی از اندام های حسی به نام ampullae Lorenzini واقع در پوزه کوسه، که می تواند جریان برقی به کمی005 .0میلی ولت را که توسط هر موجود زنده ای در آب ایجاد شود را  تشخیص دهد.

حس بویایی بسیار قوی و حساس - اجازه می دهد  کوسه سفید بزرگ براحتی قادر به  شناسایی مقدار بسیار ناچیز از خون در آب تا شعاع  5km از خود باشد. ( خون به معنای قربانی زخمی = تلاش کمتری برای جستجوی غذای مورد نیازو کارآیی بیشتر)

وسیله  استتار- رنگ کوسه سفید برای استتاردر اقیانوس  بسیار عالی است که شناسایی آنرا در حال شنا کردن در عمق پایین دشوار می سازد.

چندین ردیف دندان تیغ مانند- که بطور منظم  و پیوسته برای اطمینان از کارآیی در پاره کردن جایگزین می گردد.

 دانشمندان درمورد استراتژی حمله کوسه سفید دریافته اند که او ابتدا از پایین به قربانی خود ضربه ای قوی وارد می نماید (تعدادی از بازماندگان حمله کوسه تجربه ای مانند تصادف شدید با ماشین را دارند) و سپس یک گاز کشنده از قسمت سر یاتنه قربانی گرفته و از قربانی خود فاصله می گیرد تا با کمترین تلاش و درگیری قربانی آخرین قطرات خون خود را از دست داده و آماده بلعیدن  گردد. این همان قسمتی از تراژدی است که باعث نجات برخی از انسانهای مورد حمله گردیده است.

بزرگترین کوسه سفید به دام افتاده و اندازه گیری شده (با شواهد مستند) 21 فوت(6.40 متر) طول داشته است .ادعاهایی مبنی برشکار کوسه 23 فوتی نیز در مدیترانه بوده است که سند مستدلی برای آن ارائه نشده است.

دیرینه شناسان فسیلی مرتبط با یک شکارچی دریایی را که جد کوسه سفید بوده یافته بودند که بنام  Charcharodon megalodon (در عکس پایین) نامیده شده و با توجه ابعاد آرواره طول آن 50 فوت(15.24 متر) تخمین زده شده است .تعدادی از دانشمندا ن هنوز معتقدند که این هیولای باستانی  در اعماق دریاها موجود است. کوسه های سفید در میان خوشاوندان خود (کوسه ببر ،کوسه گاوی و...) هم آوردانی در وحشی گری و درنده خویی دارند ولی در مبحث ابعاد آنها در مقابل کوسه سفید بزرگ که در اعماق دریا پرسه می زند شانسی ندارند.

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:بزرگترین ماهی گوشتخوار,کوسه سفید بزرگ,بزرگترین کوسه,هیولای باستانی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

        

 - دست و غذا ( به عنوان مثال گوشت خام ) را قبل از تماس با یکدیگر بشویید . همچنین در کار با مواد غذایی دارای عصاره و یا مایعات (گوشت قرمز،مرغ،مواد غذایی دریایی ،تخم مرغ)  ، دقت کنید که  این مایعات با مواد غذایی آماده برای خوردن تماس نداشته باشند .

-میوه های تازه و سبزیجات را به خوبی شسته و ضد عفونی نمایید .محصولات تازه ممکن است در تماس با باکتری های مضر  از منابع مختلف( خاک و آب آلوده در مزارع ) یکراست به تخته  برش در آشپزخانه ها وارد شوند. 

- در هنگام پخت و پز بهتر است از حداقل دمای پخت مواد غذایی مانند گوشت ها و تخم مرغ و .... اطلاع داشته باشید.

-در دمای اتاق (منزل) باکتریهای موجود در غذا می توانند هر 20 دقیقه 2 برابر گردند که این موضوع شانس ابتلای شما به بیماری را افزایش میدهد،بنابر این مواد غذایی را به سرعت در یخچال قرار دهید ،دمای یخچال اغلب باکتری های مذکور را از تکثیر باز می دارد.

-گوشت خام و طیور ممکن است حاوی باکتری ها، مانند اشرشیا کلی( E. coli)، سالمونلا (salmonella)، لیستریا(listeria)، و یا انگلها باشد. پختن می تواند این میکرو ارگانیسم های مضر را از بین ببرد، اما گوشت به سادگی قابلیت آلوده شدن مجدد را درصورت عدم نگهداری مناسب دارا می باشد پس در نگهداری مناسب دقت نمایید .

- تخم مرغ تازه باید با دقت و احتیاط به کار برده شود. تخم مرغ تمیز وبا پوسته سالم نیز حتی می تواند دارای سالمونلا باشد .بنابر این برای جلوگیری از مسمومیت غذایی ،غذاهای حاوی تخم مرغ و خود تخم مرغ در یخچال نگهداری و در هنگام پخت و پز ،پختن تا زمان سفت شده زرده ادامه یابد.

-با توجه به کامل نبودن سیستم ایمنی بدن نوزادان و کودکان کم سن  به اندازه کافی برای مبارزه با عفونت ها ، آنها در معرض خطر بیماری های ناشی از مواد غذایی هستند بنابر این در هنگام حمل و نقل و آماده سازی مواد غذایی مراقبت بیشتری باید انجام شود .

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:ایمنی در مصرف و نگهداری مواد غذایی,نگهداری مواد غذایی,پخت و پز ,مواد غذایی ,گوشت,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  African Art- © 2012 Fine Arts Museums of San Francisco 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:هنر آفریقایی,موزه هنر های زیبای سانفرانسیسکو,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 اعتقاد بر این است که اولین انسان ها حدود 4،4 میلیون سال پیش در جنگل های مرطوب شرق و جنوب آفریقا زندگی می کردند.
اعتقاد بر این بوده است که این حیوانات، به عنوان شناخته شده استرالوپیتکوس(Australopithecus)،  حدود سه تا پنج فوت ارتفاع، و احتمالا از برگها، میوه ها و بقایای حیوانات مرده تغذیه می کرده اند. هیچ مدرکی وجود ندارد که استرالوپیتکوس ابزار خود ساخته شده داشته است. با این وجود، شواهد قوی مبتنی بر اینکه با استفاده از چوب و استخوان ها قادر به حفاری و دفاع از خود بوده است موجود است.
دانشمندان  انسان شناس ا نسان را به سه نوع مختلف  بر اساس شکل بدن و شیوه زندگی خود  تقسیم بندی      نموده اند. اولین نوع از انسان ها به هومو هابیلیس (Homo habilis)، که به معنی فرد با توانایی است. "اعتقاد بر این است که هومو هابیلیس تا حدود 1.5 میلیون سال پیش زندگی می کرده است."
 
هومو ارکتوس(Homo erectus) نوع دوم از زندگی اولیه بشر بر روی زمین است، که به معنی "کسی که راست راه می رود." هومو ارکتوس ها بر روی زمین تا حدود 150.000 سال قبل زندگی می کردند.
 
نوع نهایی زندگی انسان بر روی زمین انسان ساپین(Homo sapien) است. sapien  به معنی کسی که می تواند فکر  کند". همه انسانها  که هم اکنون بر روی زمین زندگی می نمایند از این دسته می باشند.
 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:انسان ریخت ها ی اولیه,استرالوپیتکوس(Australopithecus), ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
ادامه مطلب
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:مدل لباس جدید, مدل لباس جهت الگو,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اندازه: طول سر و بدن = 1،120-1،850 میلی متر
طول دم = 450-750 میلی متر
وزن: 36-185 کیلوگرم
نر: به طور کلی 90-120 کیلوگرم
ماده : به طور کلی 60-90 کیلوگرم
رژیم غذایی:  peccaries، capybaras، tapirs، تمساح و ماهی
حاملگی: 93-105 روز
  در طول مدت 5-6 ماه شیر گرفته مي شوند
بلوغ جنسی: 2-4 سال
طول عمر: حدود 24 سال
محدوده های جنوبی ایالات متحده تا آرژانتین
زیستگاه: جنگل و دشت، با نفوذ گاه به گاه به محیط بیابان. حضور اغلب به یک منبع قابل توجهی از آب شیرین گره خورده است.
جمعیت: جمعيت كل در  جهان مشخص نمي باشد
شامل 600-1،000 در بلیز . 500 قلاده در گواتمالا؛ 500 قلاده در مکزیک 
رنگ پایه پوست متفاوت بوده و  از زرد کمرنگ تا قهوه ای مایل به قرمز - سیاه  متغير مي باشد.زير شكم سفيد  و  لکه های سیاه  طول سر، بدن و  بر روي پاها یافت می شود. 
ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:جاگوار,پلنگ امريكايي,مشخصات جاگوار, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , scientific.alborz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com